22 Nisan 2008 Salı

NAZAR ETKINLIGI:NAZAR PASTASI

Sırada İzmir'den etkinliğimize katılan Sevgili Özay ablamız var.Özay ablamız diyoruz çünkü kendisi bu etkinliği düzenleyen 3 arkadaştan Hülya'nın ablası ve dolayısyla da bizlerin de ablası sayılır.Bizim için özel bir pasta yapmış ama daha önce hiç gıda boyası deneyimi olmadığı için oldukça zorlanmış.Ellerine sağlık ablacığım.Eğer ziyaret etmek isterseniz işte adresi:http://akdenizaksamlari.blogspot.com/



Öncelıkle, sevgili BİLUNCUĞUMA SIBELIME VE KARDEŞCIGIME teşekkur etmek ısterim. Ama soylemek ısterım kı bayağı zorlandım.Cunku mavı boya bır turlu bulamadım .Artık boyle yaptım.Allah hepımızı nazarlardan korusun.Hepınıze kolay gelsın deyıp tarıfe gecıyorum.

MALZEMELER

3 yumurta

bır bucuk bardak seker

yarım bardak yağ

1 bardak süt

kabartma tozu

portakal veya lımon kabuğu rendesi

ustunu suslemek ıçin krem santi

YAPILIŞI




  • Yumurta,sekeri cırp


  • yağ ve sutu ılave et


  • 1 paket kabartma tozunu lımon kabuğu rendesini ılave et


  • tum malzemeler eklendıkten sonra azar azar unu ılave et


  • un goz kararı olarak yaptım cok sulu olmaycak


  • orta kıvam bır hamur


  • daha sonra yağlanmış tepsiye dok


  • orta ateşte yanı 170 dereceli fırında pişir


  • daha sonra krem santıyle susle ben krem santıyı ayırıp bırazını kakaoladım bırazınada sarı boya ekleyıp nazar bıcımını vermeye calıştım.Umarım beğenırsınız.AFIYETLER OLSUN....

Hiç yorum yok: