23 Nisan 2008 Çarşamba

NAZAR ETKINLIGI:NAZAR BONCUKLU KURABİYELER

Evet arkadaşlar tarifleriniz gelmeye devam ediyor bizler de arada bakıp düzenleyip yayınlıyoruz.İlginiz ve katılımınız için çok teşekkürler.Unutmayın hala geç değil cumaya kadar katılabilirsiniz.Arşivinizde temamıza uyan tarifleriniz varsa onları da bize gönderebilirsiniz.Sırada Almanya'dan etkinliğimize katılan sevgili Mebrule arkadaşımız var.Çok şeker nazar boncuklarıyla süslediği şeker hamurlu nefis kurabiyeleriyle katılmış.Ziyaret edip diğer güzel tariflerine de bakmak isterseniz blog adresi:http://mebrule.blogspot.com/

Birkac gundur siparisini verdigim seker hamuru susleme aletlerinin ve birkac kurabiye kalibinin gelmesini bekliyordum. Cok sabirsiz biriyimdir. O yuzden netten alisveris yapmayi hic sevmem, gidip almaliyim, cantama katip gelmeliyim... Kucuk yerde yasamanin dezavantajlari bunlar... Bakarak, eline alip tartarak alisveris yapmak varken maalesef online alisveris yapmak zorunda kaliyorum.Seker hamuru susleme malzemeleri guzel, istedigim gibi cikti. Ama kurabiye kaliplarinin bazilarini gorunce cok sasirdim. Neresine hamur yapistirip neresini susleyecegim ki ? Bit kadar, ufacik :) Mini yaziyordu ama kenarinda 3 cm yaziyordu, enine boyuna 3 cm sanip yanildim. Bir de ne kadar ucuz diye sevinmis, hatta buyuk kalip sayisini azaltip minileri artirmistim. Esim kaliplari gorunce biraz hayal kirikligi yasadigimi farketti. Hatta ortaya yem atti ama yemedim...Dil bilmeden online alisveris yapiyorsun diye tefe koyardi beni...Ilk seker hamurlu kurabiye denemesini de yapmis oldum. Kurabiye tarifini
Pasta`nbul Didem arkadasimizdan aldim. Cok begendim tarifi. Butun sitelerde ayni tarif var yaklasik olarak, cesitli aromalarla farkli tadlar elde edilebilir. Ben zencefilli yaptim...Bazi kurabiyelere nazar boncugu taktim ve Nazar Etkinligi`ne gonderdim.
DEVAMI İÇİN TIKLAYIN...

Hiç yorum yok: