22 Nisan 2008 Salı

NAZAR ETKINLIGI:ANAHTARLIK

Öncelikle gecikme için özür diliyor ve bizleri kırmayarak tarif gönderen, destekleyen, takip eden herkese çok teşekkür ediyoruz...

Etkinliğimize ilk gönderi taaa Kanada'lardan geldi.Katılan arkadaşımız bizi kırmamış ve kendi elleriyle yaptığı anahtarlıkların resimlerini göndermiş bizlere.Aslı ATACAN Arkadaşımızın ellerine sağlık diyoruz.Bloğunu ziyaret etmek isterseniz adresi: http://dolmaningunlugu.blogspot.com/

Boyle bir etkinlik duzenledikleri icin arkadaslarimi kutluyorum . Benide davet ettikleri icin tesekkur ediyorum onlara. Benim amatorce taki yapma merakim var bu arada da elimdeki malzemelerle degisik seyler de denerim. Gecenlerde anahtarlik denemesi yapmistim ve icine nazar boncugu da kattim. Sonra bu anahtarliklari cantalara takip kullanilsa nasil olur diye dusunuyordum. Aksesuar olarak. Arkadaslarimin Nazar Etkinligi daveti gelene kadarda bunlar sadece dusuncelerimde kalmisti. Iste bu davet uzerine bu dusuncemi paylasma yolu acildi bana ve bende boyle bir fikirle katiliyorum.

Sibel,Bilun ve Hulya kolay gelsin diyorum sizlere sevgilerimle...

Hiç yorum yok: