26 Nisan 2008 Cumartesi

NAZAR ETKINLIGI:NAZAR BONCUKLU PASTA

Evet güzel tarifleriniz elime ulaştıkça hemen yayınlamaya gayret ediyorum. Sırada ilk gördüğüm zaman çok beğendiğim ve bir gün mutlaka denemek istediğim bir tarif var.Etkinliğimize İstanbul'dan katılan sevgili yemek güncesi arkadaşımızın bir tarifi bu.Nazar boncuklu harika bir pasta.Üstelik ilk denemesiymiş ama bence süper olmuş.Sizler de eğer daha önce görmediyseniz mutlaka ziyaret ederek hem bu güzel pastanın nasıl yapıldığına bir bakın hemde diğer güzel tariflerini inceleyin. Ziyaret etmek isterseniz adresi:http://yemekguncesi.blogcu.com/
Arkadaşımıza katılımı için çok teşekkür ediyor ve aman nazar deymesin ellerine sağlık diyoruz.
DSC01157
Bu etkinliği ilk gördüğüm zaman tam benlik bir etkinlik diye düşünmüştüm. Çok nazar deyiyor bize. Hem de eşimin
istanbul nazarlık diye nazarlık üzerine olan bir dükkanı var. Yani anlayacağınız tam beni anlatan bir etkinlikti. Bir türlü katılmak nasip olmadı. Ta ki canım arkadaşım Hülya’nın bana neden arşivindeki nazar boncuklu pastanla katılmıyorsun diyene kadar. Ben bir şeyi yanlış biliyormuşum. Etkinliğe hiç yayınlanmamış yeni tariflerle katılmak gerektiğini zannediyordum. Hatta kendi kendime keşke şu nazar boncuklu pastamı önceden yayınlamasaydım diye de içlenmiştim. Neye niyet neye kısmet işte etkinliğin son günlerin de Hülya’nın sayesinde katılma fırsatım olduğunu öğrendim. Canım iyi ki msj bırakmışsın çok teşekkür ederim sana. Hepsi birbirinden güzel hepsi birbirinden nefis harika tarifler var hele ki kurabiyelere o görüntülerine bayıldım inanın. Aman nazar deymesin diyelim. Bende pastamla Hülya, Bilun ve Sibel’in düzenlediği nazar etkinliğine katılmak isterim. Arkadaşlarıma kolaylıklar diliyorum.Daha önce yayınladığım tarif için TIKLAYINIZ.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selamlar canım çok teşşekkür ederim tarifi yayınlamışsın bile o güzel düşüncelerin ve sözlerin içinde çok saol canım çok mutlu oldum etkinlikte yer almaktan :) maşallah diyelim mutlu pazarlar .