22 Nisan 2008 Salı

NAZAR ETKINLIGI:NAZAR KURABIYE

Etkinliğimize güzel bir tarif de İstanbul'dan sevgili Özlem Yücel arkadaşımızdan geldi.Daha önce bu kurabiyeleri görüp çok beğenmiştik tam da etkinliğimizin temasına uyduğu için sevgili Özlem bu kurabiyeleri bizlerle yeniden paylaştı.Bloğuna bir göz atarak hem bu güzel kurabiyelerin tarifini alabilir hem de diğer lezzetlerine bir göz atabilirsiniz:http://leziz.blogcu.com/



Evet bir etkinlik yine geldi çattı...Bu ayki konumuz Nazar etkinliği..Allah'ım kem gözlerden hepimizi korusun..Ben yine yoğunluktan arşivden nazar kurabiyemle katılıyorum..Kızlara kolaylıklar diliyorum..Bu arada Ye33 börek etkinliği için tarifleriniz geliyor.Mailini aldıklarıma kesinlikle cevap yazıyorum..Yazmadığım kişiler varsa lütfen bana bildirsin...Maili bana ulaşmamış demektir...Hepinizi çok özledim...Geliyorum...Bekleyin Canlarım....... Nazar Kurabiyeyi daha önce yayınlamıştım.Tarif ve diğer resim için tıklayın... http://leziz.blogcu.com/4459781/

Hiç yorum yok: