27 Nisan 2008 Pazar

NAZAR ETKINLIGI:NAZAR BONCUKLU MERCIMEK KOFTELERI

Evet etkinliğimize güzel bir tarif de sevgili Huysuz Balık Esin'den İstanbul'dan geldi.Binbir özenle yaptığı nefis mercimek köftelerini çok şık bir nazar boncuklu nihaleyle süsleyerek katılmış etkinliğimize.Arkadaşımıza katılımı için teşekkür ediyor ve ellerine sağlık diyoruz.Esin'in bloğunu ziyaret etmek için adresi:http://onerilerim.blogspot.com/
Bu onun ilk etkinliğiymiş.Hayırlı olsun Esin'ciğim.İnşallah bundan sonra seni etkinliklerimizde sık sık görürüz.

Katıldığım ilk etkinlik oldu nazar etkinliği. Genelde başkasının nazarı değmez bana, ben kendi kendime nazar değdiririm. Mesela "falanca arkadaşım asla yalan söylemez, çok dürüsttür" diyeyim aynı gün onun bir yalanını yakalarım. "Cildim de çok güzelleşti bu günlerde bu krem çok iyi geldi" diyeyim 1 saate kalmaz aynada koca bir sivilce görürüm iki kaşımın tam ortasında :) Bu nedenle genelde çenemi kapalı tutmaya çalışırım. Geçen bu blogda Çengelköy Çiçek Izgara' yı anlattım mesela, dün gidelim dedik bir de ne görelim; mekan el değiştirmiş. Ne aynı lezzet var kahvaltısında ne o yumuş yumuş sıcacık el yapımı pideleri. :( Umarım bu durum blogumda yazdığım herşeyin başına gelmez.
Gelelim fotoğrafa...
Bu nazar boncuklu silikon nihaleyi geçen hafta Kozyatağı pazarından aldım . Nihalenin yeşil ve kırmızı elma, çilek, karpuz ve uğurböceği şeklinde olanları da mevcut.

Devamı için tıklayın...

2 yorum:

kumtanesi dedi ki...

Bu çorbayı deniycem.


www.oyun-cenneti.com , www.forum-arsivi.com , www.endtr.com , www.resimbankasi.net , www.sevgicenneti.com

kumtanesi dedi ki...

www.oyun-cenneti.com